Itt a mai adag is, válogatott bölcsességek, 74 év élettapasztalat eredménye. Egy kis segítség, ha még nem jöttetek volna rá: ahol ... van, ott a fia mond valamit, amire reagál az öreg. Világosodjatok hát meg:

Nem láttad a mobilom? ... Hogy hogy néz ki? Mint két kefélő ló. Ez egy telefon fiam. Úgy néz ki, mint egy kibaszott telefon.

Ne próbálkozz ennyire. Nem bír téged. Jesszusom, ne nyald azt a segget, amelyik épp a pofádba készül szarni!

Az ébredés, mikor van egy kisbabád, olyan mintha egy egész üveg whiskey-t lehúztál volna az éjjel, kivéve, hogy a szar most más gatyájában van.

Ne kezdj úgy egy sztorit, hogy "Ez olyan vicces...". Ez olyan, mint baszás előtt azt mondani, hogy "Óriási farkam van!". Még ha igazad is van, úgy hangzik mintha egy igazi seggfej lennél.

Nem mondtam, hogy rusnya vagy. Azt mondtam, hogy a barátnőd sokkal jobban néz ki nálad, és ha mellette állsz, iszonyat rusnyának tűnsz.

Akkor ne kérdezd meg a véleményem. Gratuláltam az új kocsidhoz, csak szóltam, hogy senkinek nem fog csöpögni a bugyija egy kibaszott Honda Accordtól.

Háborús hős? Nem fiam, én doki voltam Vietnámban. A munkám annyiból állt, hogy azt mondogattam: "Ez van ha megbaszol egy kurvát, kölyök. Kend ezt a kis pöcsödre."

Leadtam 10 kilót. ... Hogyan? Medvepisát ittam, és elkezdtem vívni. Hogy a picsába gondoltad, édesfiam? Edzettem baszod.

Tudomány és Anyatermészet egy házaspár, ahol Tudomány mindig meglepődik, mikor hazaérve azon kapja Anyatermészetet, hogy a szomszédot szopja.

Van egy szó az ilyen emberekre. ... Nem, mondom van egy szó az ilyenekre, csak nem tudom mi az. Kurvára nem akartam költői lenni.

Ne baszakodj vele. Bízz bennem, nem akarsz olyan emberbe belekötni, aki egy olyan nő mellett fekszik, akit sosem kúrhat meg. Kiszámíthatatlan.

HAGYD MÁR ABBA a bocsánat kérést! Te sajnálod, ő megértette. Jesszusom, csak egy pohár bort borítottál ki, nem a feleségét hágtad meg.

Nem, nem vagyok pesszimista. Az élet egyszer telibe fos mindenkit. Attól, hogy úgy csinálsz, mintha ez nem lenne szar, nem optimista leszel, hanem egy kibaszott idióta.

Beszélhetnénk később? Megy a híradó. ... Hát akkor ha tuberkulózisod van, a következő fél órában nem lesz rosszabb. Istenem!

Az univerzum 14 milliárd éves. Elég nagy balfaszságnak tűnik megünnepelni egy évet. Ez olyan, mintha mindig csapnánk egy partit, mikor hugyozok.

Igen, vettem neki egy ajándékot. Veseköve volt. Miután átpréselsz egy rohadt sziklát a pöcsödön, kicsit többet érdemelsz, mint egy kibaszott hátbaveregetés.

Anyád okosabb mint te. ... Nem? Nos, akkor tedd fel magadnak a kérdést: lógott már ki anyu seggéből egy darab WC-papír, úgy hogy nem vette észre? Na akkor, Anyád - 1, Te - 0.

Címkék: fun apa idézet vicces trágár duma fater dumái shitmydadsays

A bejegyzés trackback címe:

https://faterdumai.blog.hu/api/trackback/id/tr372972681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása